Qui som?

L’AMPA és l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes de l'Escola Maristes Sants-Les Corts de Barcelona.

Tots som AMPA, vine amb nosaltres, associa't i participa en les nostres activitats i tasques!

Actualment, la junta directiva la formem 15 membres i cadascú coordina una o més comissions.

Per tal de dur a terme el nostre objectiu:

• Ens reunim una vegada al més per preparar les activitats i tasques, així com per comentar els temes que puguin anar sorgint.
  • Ens reunim periòdicament amb l’equip directiu de l'escola, així com amb Pastoral.
  • Mantenim contacte amb els col·laboradors i els delegats de classe.
  • Convoquem, durant el primer trimestre, a tots els associats a l'Assemblea General Anual per retre comptes i posar en comú temes i decisions. Tots els associats hi teniu veu i vot.

Per formar part de l'AMPA Maristes Sants-Les Corts cal estar al corrent de la quota anual:

Si vols formar part de la junta contacta amb nosaltres!

T’esperem !!!