Informem als associats

Informar als associats és una de les nostres prioritats. Ho fem de diverses maneres i utilitzem diversos canals de comunicació.

Informació als associats:

Mantenim als nostres associats i associades informats de les nostres activitats i projectes a   través del   correu electrònic. Sempre pots contactar amb nosaltres a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o a través del   formulari de formulari contacte de la pàgina   web

Butlletí informatiu: "Viu l'AMPA SLC" per informar de les activitats del trimestre.

Recull setmanal de premsa: recull d'articles apareguts a la premsa sobre temes   relacionat  amb   l'educació dels fills. L'enviem per correu electrònic. Si no el reps   pots enviar-nos les teves dades a través d'aquest formulari de contacte o al correu electrònic Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Xarxes socials: pots seguir-nos per Instagram i Facebook.

Delegats: mantenim el contacte amb els delegats que informen a les famílies de la classe.

Reunions amb col·laboradors: al principi de cada trimestre fem una reunió amb els i les col·laboradores per parlar de les activitats que es faran i per revisar les activitats fetes.