Informem als associats

Informar als associats és una de les nostres prioritats. Ho fem de diverses maneres i utilitzem diversos canals de comunicació.

Informació als associats:

Mantenim als nostres associats i associades informats de les nostres activitats i projectes a   través del   correu electrònic. Sempre pots contactar amb nosaltres a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o a través del   formulari de formulari contacte de la pàgina   web

Butlletí informatiu: "Viu l'AMPA SLC" per informar de les activitats del trimestre.

Recull setmanal de premsa: recull d'articles apareguts a la premsa sobre temes   relacionat  amb   l'educació dels fills. L'enviem per correu electrònic, si no el reps   pots Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. donant- nos   les teves dades.

Xarxes socials: pots seguir-nos per Instagram i Facebook.

Delegats: mantenim el contacte amb els delegats que informen a les famílies de la classe.

Reunions amb col·laboradors: al principi de cada trimestre fem una reunió amb els i les col·laboradores per parlar de les activitats que es faran i per revisar les activitats fetes.