Projectes en marxa

A l'AFA sempre estem actius i sempre pensem què es pot millorar. També tenim en compte les aportacions i inquietuds que ens fan arribar les famílies associades. A part de temes puntuals de funcionament diari, tenim alguns projectes en marxa:

Camí escolar / Protegim les escoles

Estem pendents de les actuacions del pla Protegim les escoles que té l'objectiu de pacificar l'entorn de les escoles. Més informació.

Anglès:

Des de l'AFA insistim a la direcció de l'escola de la importància de l'aprenentatge en anglès. Hem fet arribar a la direcció que considerem que a secundària s'hauria de continuar impartint alguna assignatura en anglès, tal i com es fa a primària.

Per tal d'incentivar als alumnes de secundària perquè es presentin als exàmens del First Certificate al finalitzar la ESO, l'AFA dóna un ajut econòmic als alumnes que es presenten i aproven l'examen. És requisit imprescindible ser soci de l'Associació per poder rebre l'ajut.

Socialització de llibres:

Fa temps que des de l'AMPA, i des de la FAPAMAC, intentem que a l'escola es socialitzin els llibres. Malgrat els esforços, de moment no hem aconseguit el nostre objectiu que no és altre que evitar la despesa desmesurada de llibres per part de les famílies. Tot i així, continuarem insistint.

Comissió de menjador:

Estem creant una comissió de menjador per tal de poder valorar aquest servei per part dels pares i mares. Hem presentat el projecte a l'escola i sembla ser que aviat el podrem posar en marxa. Aquest projecte ha quedat parat amb la COVID però esperem poder-lo reprendre ben aviat.

Ombres al pati i protecció solar:

Com a pares ens preocupa la salut dels nostres fills. Durant els mesos d'estiu estan molta estona al pati durant les hores de més irradiació solar. Hem mantingut diverses reunions amb l'escola per tal de demanar més ombres al pati i, si això no és possible, un protocol de protecció solar (obligatorietat de gorres, posar protecció solar...).

En aquesta línia, l'AFA organitza xerrades pels alumnes, sempre que és possible, impartides per professionals, sobre la importància de protegir-se bé del sol.

Si creus que ens pots ajudar a tirar endavant algun d'aquest projectes, o penses que podríem endegar-ne algun de nou... no ho dubtis, contacte amb nosaltres!