Projectes en marxa

A l'AMPA sempre estem actius i sempre pensem què es pot millorar. També tenim en compte les aportacions i inquietuds que ens fan arribar les famílies associades. A part de temes puntuals de funcionament diari, tenim alguns projectes en marxa:

Camí escolar

Hem iniciat els tràmits per poder tenir un camí escolar tant a Sants com a les Corts. Tot i així, encara no ho hem pogut aconseguir. Seguirem, juntament amb l'escola, insistint i realitzant els passos burocràtics necessaris per tal d'aconseguir-ho.

També hem fet arribar al Consell escolar la necessitat de demanar que es posi un ressalt a la calçada del carrer Olzinelles per tal que els vehicles no vagin tant ràpid.

Anglès:

Des de l'AMPA insistim a la direcció de l'escola de la importància de l'aprenentatge en anglès. Hem fet arribar a la direcció que considerem que a secundària s'hauria de continuar impartint alguna assignatura en anglès, tal i com es fa a primària.

Per tal de incentivar als alumnes de secundària que es presentin als exàmens del First Certificate al finalitzar la ESO, l'AMPA abona la matrícula, sempre i quan l'alumne aprovi i sigui associat.

Socialització de llibres:

Fa temps que des de l'AMPA, i des de la FAPAMAC, intentem que a l'escola es socialitzin els llibres. Malgrat els esforços, de moment no hem aconseguit el nostre objectiu que no és altre que evitar la despesa desmesurada de llibres per part de les famílies. Tot i així, continuarem insistint.

Comissió de menjador:

Estem creant una comissió de menjador per tal de poder valorar aquest servei per part dels pares i mares. Hem presentat el projecte a l'escola i sembla ser que aviat el podrem posar en marxa.

Ombres al pati i protecció solar:

Com a pares ens preocupa la salut dels nostres fills. Durant els mesos d'estiu estan molta estona al pati durant les hores de més irradiació solar. Hem mantingut diverses reunions amb l'escola per tal de demanar més ombres al pati i, si això no és possible, un protocol de protecció solar (obligatorietat de gorres, posar protecció solar...).

En aquesta línia, aquest any l'AMPA organitzarà una xerrada pels alumnes d'infantil, impartida per professionals, sobre la importància de protegir-se bé del sol.

Icons made by Freepik from www.flaticon.com

Si creus que ens pots ajudar a tirar endavant algun d'aquest projectes, o penses que podríem endegar-ne algun de nou... no ho dubtis, contacte amb nosaltres!