Activitats pròpies de l'AMPA

Festa de juny:

Per acabar el curs, l'AMPA organitza un dissabte al matí ple de tallers pels nens i nenes de Sants, on la col·laboració dels pares i mares és molt ben rebuda! A la tarda preparem el pati i després d'una activitat infantil sopem tots junts. El sopar va a càrrec de cadascú però amb l'entrada oferim coca i cava pels adults.

Préstec de vestuari de les obres de Nadal:

Ja fa uns anys vam posar en marxa el fons d'armari per tal d'estalviar a les famílies associades el màxim de despeses en la compra del vestuari de les obres de Nadal de primària. Tot i que no disposem del 100% del vestuari, any rera any l'anem ampliant. Aquest projecte s'aconsegueix amb el recolzament de les professores de música que ens informen del vestuari, canvis, etc., de les famílies que ens donen vestuari que ja no fan servir els seus fills i el grup de mares cosidores que fan arranjaments i prendes noves.

Informació als associats:

Mantenim als nostres associats i associades informats de les nostres activitats i projectes a través del correu electrònic, web i les xarxes socials. Sempre pots contactar amb nosaltres a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Butlletí de premsa:

Periòdicament, enviem un butlletí amb notícies relacionades amb família-escola i temes que creiem que poden ser d'interès per als nostres associats.