A l’Assemblea General Ordinària de 8 de novembre de 2021 es va aprovar per unanimitat el canvi de nom de l’Associació. L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants Les Corts passem a dir-nos Associació de Famílies d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants Les Corts.

Ha arribat el moment de tenir un logotip nou. Ens agradaria que fos un projecte participatiu, de totes les famílies associades. És per això que hem decidit convocar un concurs per escollir un nou logo que sigui la imatge representativa de l’AFA MSLC.

Les propostes es podran enviar des del dia 6 d’abril fins al 3 de juny de 2022. Anunciarem els finalistes i el guanyador a la festa de juny i farem l'entrega dels premis.

Si voleu participar-hi ompliu el formulari i adjunteu els arxius tal i com s’indica a les bases del concurs. 

Esperem la vostra participació perquè l’AFA som tots!

 

BASES DEL CONCURS PER AL DISSENY DEL LOGOTIP DE  L’ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA MARISTES SANTS-LES CORTS, 2022

L’Associació de Famílies d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants-Les Corts (AFA MSLC) convoca un concurs per dissenyar el nou logotip de l’Associació. El concurs es regularà per les bases següents: 

1. OBJECTIU DEL CONCURS

L’Associació de Famílies d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants-Les Corts, abans Associació de Pares i Mares d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants-Les Corts, vol actualitzar el seu logotip a causa del canvi de nom de l’Associació.

El logotip serà la imatge representativa de l’AFA en tota la difusió d’informació sobre la mateixa i s’haurà d’adaptar a qualsevol suport (paper, electrònic...).

2. ORGANITZACIÓ DEL CONCURS

 L’organitzador del concurs és l’Associació de Famílies d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants-Les Corts.

3. REQUISITS DEL DISSENY

El logotip haurà de reflectir la naturalesa de l’Associació i de l’escola Marista a la qual pertany. 

Haurà d’incloure:

  • Sigles de l’Associació: AFA (opcional afegir MSLC)
  • Logo Marista (el trobareu en el correu electrònic de la convocatòria del concurs)
  • Nom complet de l'Associació: Associació de Famílies d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants-Les Corts (opcional)

El logotip proposat es presentarà en color i/o en blanc i negre, amb les següents característiques: 

  • Format JPG
  • Resolució de 300 ppp
  • Mida 15x15 cm. (sense part desglossada del nom de l’Associació)
  • Format PNG, sense fons, mateixa resolució.

El nom de l’arxiu:

  • Serà el pseudònim (cas que tingui més d’una paraula es separaran per guionets).
  • Si es presenten 2 dissenys portaran 2 pseudònims diferents. 

Es valorarà:

  • Originalitat.
  • Creativitat.
  • Valor simbòlic de la proposta, que haurà de guardar relació amb les senyes d’identitat de l’Associació que són també les de l’Escola Marista de la qual forma part. 

La Junta es reserva el dret a poder eliminar aquells dissenys que puguin resultar ofensius, que no compleixin la llei total o parcialment i/o que no s’ajustin a l’estipulat a les bases del concurs.

4. CONCURSANTS

Podran participar totes les famílies associades a l’AFA del Col·legi Maristes Sants-Les Corts.

Cada família  podrà presentar un màxim de dos dissenys.

Els membres de la junta de l’AFA que participin en el procés de recepció de dissenys i tria, així com els membres del jurat, no podran participar al concurs, ni ells ni el seu nucli familiar.

5. PRESENTACIÓ DE LES PROPOSTES

Les propostes s’enviaran a través d’aquest formulari

6. TERMINIS

La presentació de les propostes s'iniciarà el dia 6-04-2022, i la data límit per a la presentació de propostes serà el dia 20-05-2022 a les 00h. 

Es triaran un màxim de 2 finalistes i 1 guanyador que es faran públics el dia de la festa de la família del 18 de juny. Cas que no es pugui realitzar la festa, l’AFA informarà del dia en què es faran públics els guanyadors a través de la seva web i de les xarxes socials.

Els finalistes i el guanyador seran informats per correu electrònic o telefònicament.

7. PROCEDIMENT DEL CONCURS I EL JURAT

Els dissenys enviats per formulari els rebrà un membre de la Junta directiva de l’AFA que comprovarà que les dades són correctes i que la família és associada a l’AFA. Aquesta persona no podrà presentar-se al concurs (ni ella ni el seu nucli familiar).

Uns quants membres de la junta directiva de l’AFA farà la tria de màxim 10 logotips i els faran arribar al jurat. Aquests membres i aquest jurat no podran presentar-se com a participants del concurs (ni ells ni el seu nucli familiar).

El jurat estarà compost per 2 col·laboradors/es de l’AFA, 2 delegats/es de l’AFA, 1 representant de l’escola i 1 membre de l’AFA i triaran 1 guanyador i un màxim de 2 finalistes.

El concurs podrà declarar-se desert, en el cas que cap proposta presentada compleixi els requisits demanats. Podrà donar-se el cas que la Junta directiva triï un sol disseny a la primera fase si només n’hi ha un que compleixi els requisits demanats.

8. PREMI

Es triaran un màxim de 2 finalistes i 1 guanyador.

El premi dels finalistes serà: un val de compra a l’Illa Diagonal per valor de 30 euros.

El premi del guanyador serà: un val de compra a l’Illa Diagonal per valor de 100 euros.

L’acceptació d'aquest premi, per part dels finalistes i del guanyador del concurs, comporta la cessió gratuïta dels drets d'explotació, reproducció en qualsevol suport o mitjà, i de la propietat intel·lectual, amb caràcter d'exclusivitat i durant temps indefinit a favor de l’Associació. 

La resta de dissenys rebuts, seran suprimits en un termini màxim de 6 mesos.

La no acceptació d’aquestes condicions equival a perdre el dret al premi i aquest passarà al finalista que, al seu torn, haurà d’acceptar les condicions. Si no fos així, el jurat es reserva el dret de declarar el premi desert.

L'Associació es reserva el dret a substituir els premis per altres de similars característiques cas que sigui necessari.

9. CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ

La participació en el concurs implica l'acceptació d'aquestes bases. 

La Junta de l’AFA MSLC reserva el dret a modificar o afegir annexes sobre terminis, mecànica del concurs i premis, sempre que es consideri necessari. 

La participació en el concurs suposa l’acceptació de les presents bases en tots els seus termes.

L' 11 de febrer, en motiu del Dia internacional de la dona i la nena en la ciència, un grup de 9 mares de l'escola han fet una xerrada pels nois i noies de 1r i 3r de la ESO. Han explicat la seva experiència professional per tal de visibilitzar la seva feina en l'àmbit de l'STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Maths).

Agraïm la seva disponibilitat i participació, i una vegada més creiem que totes les iniciatives que es porten a terme de la mà "escola-famílies" són enriquidores per als nostres fills i filles.

El passat 8 de novembre vam celebrar l'Assemblea General Anual de l'AMPA on es va escollir la nova junta directiva.

Renoven el càrrec: Eva Díaz i la Irene Espada.

Agraïm sincerament la feina feta i les estones compartides amb els 3 membres de l'AMPA que ens deixen: Cristina Martínez, Laura Milán i Arantxa Millán.

Donem la benvinguda a les dues noves incorporacions: Meritxell Bauxauli i Patricia Calvillo.

Estem convençuts que farem un bon equip i podrem dur a terme les activitats i projectes que ens hem marcat per aquest curs 2021-2022.

 

Mica en mica anem recuperant les activitats i es permet més presència a l’escola, tot i que encara cal seguir molts protocols per garantir la seguretat davant la COVID-19.

Tot i així, si es van mantenint les activitats que anem programant, aviat començarem a necessitar mans en moments puntuals i per a activitats concretes. Per aquest motiu, et demanem que si estàs interessats en col·laborar, en la mida de les teves possibilitats, omplis el següent formulari. D’aquesta manera, et podrem informar de les activitats que realitzarem i de com ens pots ajudar.

Si ja has omplert el formulari anteriorment, o eres dels nostres col·laboradors habituals, et demanem que igualment omplis el formulari ja hem de tenir les dades actualitzades per a aquest curs.

Si encara no has col·laborat mai amb nosaltres t'expliquem què fem i com pots participar.

Anima't a participar de les activitats de l’escola i de l’AFA. Tots som AMPA, tots som AFA!

Des de la junta de l'Associació de Pares i Mares del Col·legi Maristes Sants Les Corts, us convoquem a:

L'Assemblea General Ordinària

 8 de novembre de 2021, a les 19:30h

de forma telemàtica

 

ORDRE DEL DIA 

  1. Lectura i aprovació, si escau, de la Memòria d'activitats realitzades al curs 2020-2021.
  2. Lectura i aprovació, si escau, del tancament  econòmic del curs 2020-2021.
  3. Renovació estatutària de la Junta Directiva de  l'Associació.
  4. Proposta de canvi de nom de l’Associació i, si s'escau aprovació dels estatuts corresponents.
  5. Proposta d’activitats i objectius pel present curs 2021-2022.
  6. Lectura i aprovació, si escau, del pressupost i  quotes pel curs 2021-2022.
  7. Torn obert de  paraules.
  8. Designació de dos assembleistes per la redacció i  aprovació de l'acta comprensiva dels acords  presos, juntament amb els membres de la Junta  Directiva.

 QUÈ CAL FER PER ASSISTIR?

Per assistir a l'Assemblea heu d'omplir el següent formulari abans del dia 6 de novembre. Un cop fet, rebreu l'enllaç per connectar-vos mitjançant la plataforma JITS (si 24 hores abans de la convocatòria no l'heu rebut, contacteu per e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i solucionarem la incidència).

Demanem aquesta inscripció prèvia per poder controlar l’assistència i les votacions que puguin haver-hi. Això garantirà: la identitat dels associats, el contingut de les manifestacions i el moment en què es manifesten, la interactivitat i intercomunicació entre els participants en temps real, la disponibilitat durant tota la sessió sense interferències externes, la seguretat dels participants i la llibertat de participació.

 VOLS FORMAR PART DE LA JUNTA?

Si esteu interessats en formar part de la Junta Directiva de l'AMPA podeu presentar la vostra candidatura mitjançant el formulari que haureu de lliurar abans del dilluns 1 de novembre de 2021.

Un cop rebudes les candidatures, la Junta es posarà en contacte per telèfon amb la persona interessada per tal de corroborar la candidatura. En cas afirmatiu, la candidatura formarà part de la Junta proposada al punt 3 de l’ordre del dia de l’Assemblea General Ordinària.

 VOLS CONSULTAR L'ESTAT DE COMPTES?

L'estat de comptes del curs 2020-2021 i l’acta de l’Assemblea anterior restaran a la vostra disposició el dia 4 de novembre, dijous, de 18:45h a 19:45h de forma telemàtica. Cal demanar cita prèviaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans de les 18:00h del dimecres 2 de novembre.

 

Animeu-vos a participar. És una vegada l'any i tots els associats hi teniu veu i vot!

 

 

Subcategorías