Un any més l'AMPA participarà a la Màgic Line de Sant Joan de Déu i volem convidar-vos a compartir un dia en família ple d'emocions, el dia 1 de març de 2020.

Ja podeu fer la vostra inscripció a la Magic Line (caminada de 10 km). 

La proposta de donació que fem per aquesta edició és d'un mínim de 3 € per participant. Com sabeu no es tracta només d'una caminada, durant el recorregut trobareu actuacions, tallers i moltes sorpreses per grans i petits. I el més important.... ho farem per SOLIDARITAT! Sant Joan de Déu destinarà tot el que aconsegueixin recaptar a projectes social.

I per començar amb energia aquesta activitat us proposem participar aquest dilluns 16 de desembre a la xocolatada solidària al pati de Sants (de 17.00 h, a 18h.) on podreu adquirir també els productes de la Màgic.

 

 

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de la Memòria d'activitats realitzades al curs 2018-2019.

 2. Lectura i aprovació, si s’escau, del tancament econòmic del curs 2018-2019.

 3. Renovació estatutària de la Junta Directiva de l’Associació.

 4. Aprovació nou reglament de l'Ajut Sant Marcel·lí

 6. Proposta d’activitats i objectius pel present curs 2019-2020.

 6. Lectura i aprovació, si s’escau, del Pressupost i quotes pels cursos 2019-2020  

 7. Torn obert de paraules.

 8. Designació de dos assembleistes per la redacció i aprovació de l’acta comprensiva dels acords presos, juntament amb els membres de la Junta Directiva.

L'estat de comptes del curs 2018-2019 i l’acta de l’Assemblea anterior restaran a la vostra disposició a la sala AMPA del centre de Sants el dia 7 de novembre, dijous, de 18:30h a 19:30h.

 

 PRESENTACIÓ CANDIDATURA A JUNTA DIRECTIVA

Les mares i pares que estigueu interessats a formar part de la Junta Directiva de la Associació de Pares i Mares d’Alumnes del Col·legi Maristes Sants-Les Corts, segons la renovació estatutària anual, haureu de presentar la vostra candidatura mitjançant aquest formulari, abans del 5 de novembre de 2019 (una setmana abans de l’Assemblea General Ordinària, article 8 dels Estatuts).

Rebudes les candidatures, la Junta es posarà en contacte per telèfon amb la persona interessada amb la finalitat de corroborar la candidatura. En cas afirmatiu, la candidatura formarà part de la Junta proposada al punt 3 de l’ordre del dia de l’Assemblea General Ordinària.

És voluntat de l’AMPA aconseguir que les famílies hagin de comprar el mínim imprescindible per les obres de Nadal que es fan a l’escola. Després d'uns anys de feina de recollir, comprar i confeccionar disfresses i complements, vam posar en marxa el servei de préstec per als nostres associats. Som conscients que no podrem arribar a tothom donat que no disposem de totes les disfresses de tots els cursos però la nostra intenció és anar-ho ampliant cada any.

Algunes consideracions a tenir en compte, a part de les condicions generals de préstec:

Retorn del vestuari:

  • L'AMPA informarà de les dates de recollida del vestuari un cop passada la setmana del teatre.
  • Cal tornar-ho net i en bon estat.
  • Cal retornar totes les peces (incloses caixes, bosses, etiquetes...)
  • Si es perd o es fa malbè tot o una part del vestuari i/o complements, caldrà reposar-ho o abonar l'import per tal de poder-ne comprar o confeccionar un altre.
  • Retornar-ho a la sala de l'AMPA. NO als mestres ni a secretaria.

Us animem a què si teniu disfresses, retalls de roba, complements, etc. que no utilitzeu i que creieu que poden anar bé per les obres de Nadal contacteu amb nosaltres via mail.

Entre tots podem ampliar i mantenir les disfresses!

Agraïm la feina feta per part de les col·laboradores que han cosit, retocat i confeccionat part del vestuari. I agraïm, per endavant, la vostra col·laboració per fer que el manteniment del fons d'armari sigui possible.

 I... gaudiu de les actuacions dels nostres petits-grans actors!

Un any més l'AMPA participa a la Fira Solidària que organitza l'escola. Aquest any recuperem la paradeta de llibres i continuem amb la de roba, joguines, caixa sorpresa, productes Better i altres.

 Us recordem que tot ha d'estar en bon estat i net (no deixeu res que vosaltres no voldríeu). No recollim:

- Joguines de nadó.

- Llibres de text.

- Roba interior.

Tot el que sobri de la Fira, ho donarem a diverses ONG o organitzacions benèfiques.

Pots col·laborar puntualment portant bosses del pati a la sala abans que tanquin les portes o bé implicar-te més i formar part d'alguna de les comissions que estaran classificant i organitzant tot el que arribi. També pots venir a ajudar-nos a alguna paradeta el dia de la fira.

Inscriu-te!

 

 

Subcategorías