Assemblea General Ordinària

Convoquem als nostres associats i associades el proper dilluns 7 de novembre de 2022 a les 19:30h a General Ordinària de l'Associació de Famílies d'Alumnes del Col·legi Maristes Sants les Corts, amb la següent ordre del dia. Es podrà assistir presencialment, a l’escola de Sants, o bé virtualment.

Ordre del dia:
1. Lectura i aprovació, si escau, de la Memòria d'activitats realitzades al curs 2021-2022.
2. Lectura i aprovació, si escau, del tancament  econòmic del curs 2021-2022.
3. Renovació estatutària de la Junta Directiva de  l'Associació.
4. Proposta d’activitats i objectius pel present curs 2022-2023.
5. Lectura i aprovació, si escau, del pressupost i  quotes pel curs 2022-2023.
6. Torn obert de paraules.
7. Designació de dos assembleistes per la redacció i aprovació de l'acta comprensiva dels acords presos, juntament amb els membres de la Junta Directiva.

Consulta de l'estat de comptes:

L'estat de comptes del curs 2021-2022 i l’acta de l'Assemblea anterior restaran a la vostra disposició el dia 3 de novembre, dijous, de 18:30h a 19:15h.a l’escola de Sants. Cal demanar cita prèvia a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. fins les 18:00h del dimarts 2 de novembre.

Noves candidatures:

Si algun pare o mare vol presentar candidatura a la Junta directiva, pot fer-ho omplint el següent formulari. El document es pot lliurar exclusivament ON LINE, abans del dia 2 de novembre de 2022, dimecres, una setmana abans de l’Assemblea General Ordinària. Un cop rebudes les candidatures, la Junta es posarà en contacte per telèfon amb la persona interessada amb la finalitat de corroborar la candidatura. En cas afirmatiu, la candidatura formarà part de la Junta proposada al punt 3 de l’ordre del dia de l’Assemblea General Ordinària.

Assistència virtual:

Per poder controlar l'assistència i les votacions que pugui haver-hi virtualment, demanem una inscripció prèvia que garantirà: la identitat dels associats, el contingut de les manifestacions i el moment en què es manifesten, la interactivitat i intercomunicació entre els participants en temps real, la disponibilitat durant tota la sessió, sense interferències externes, la seguretat dels participants i la llibertat de participació.

La inscripció es farà a través d’aquest formulari abans del dia 4 de novembre, divendres, de 2022. Un cop rebudes les sol·licituds, la Junta Directiva enviarà enllaç per connectar-se per la plataforma JITSI. Si 24 hores abans de la convocatòria no s’ha rebut s’haurà de contactar al correu electrònic Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. per solucionar la incidència.

Recordeu que tots teniu veu i vot!