First Certificate in English: apostem per l'anglès!

Des de l'AFA considerem que les llengües estrangeres són un actiu molt important pel futur dels nostres fills i filles, tant pel que fa a nivell professional com a nivell personal. Per aquest motiu, oferim una bonificació a totes aquelles famílies associades a l'AMPA que els seus fills o filles hagin obtingut el títol del FCE.

L'import de la bonificació s’assignarà en funció del número de peticions presentades i s’informarà un cop s'hagin recollit totes les sol·licituds.

Què cal fer?

• Ser associat/da de l'AFA.
  • Obtenir una qualificació mínima de "grau C" a l'examen del First Certificate.
  • Títol obtingut des de 1 d'Agost del 2021 fins al 31 de Juliol de 2022.
  • Omplir el formulari de sol·licitud (és necessari un formulari per cada fill/a si es dona el cas de demanar-ne més d'una).
  • Enviar per correu electrònic (escanejat o imatge) el títol obtingut a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Data límit: 31 d'Agost del 2022.

Esperem que aquesta iniciativa ens impulsi a motivar als nostres joves en l’estudi de l’anglès i serveixi com a petit ajut a les famílies interessades.