Torna la Rifa Solidària!

Tornem a organitza la RIFA SOLIDÀRIA per ajudar a omplir el carret Solidari de Càritas. Ens ajudes?

Pots comprar les butlletes a través de la botiga virtual de l’AMPA des del dia 25 de novembre a les 10h, fins al dia 18 de desembre a les 10h. El sorteig serà el dia 19 de desembre a les 17h. Farem públics els números guanyadors a través de la pàgina web i avisarem als afortunats per whatsapp.

Els beneficis obtinguts per la venda de butlletes, l’AMPA els donarà al projecte «El Carret Solidari» que organitza Càritas. El seu objectiu és aconseguir aportacions econòmiques que ells reingressen en targetes de dèbit per a les famílies amb més necessitats, dins el projecte Jo com tu. D'aquesta manera, afavoreixen la independència de les famílies, els donen la possibilitat d'adquirir productes frescos i es redueixen riscos de la transmissió de la Covid al repartir aliments.

Bases de participació:

1. L’organitzador de la rifa és l’ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES DEL COL·LEGI MARISTES SANTS – LES CORTS, AMB CIF:G58697525 i domicili al carrer Vallespir núm. 160 de Barcelona. El correu de contacte és Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo..
  2. Podrà participar a la rifa qualsevol persona que adquireixi les butlletes a través de la botiga virtual de l’AMPA des de el 25 de novembre de 2021 a les 10.00 hores fins al 18 de desembre de 2021 a les 10.00 hores. Queden exclosos els menors de 18 anys i les persones incapacitades legalment.
  3. Cada butlleta té un preu de 5 euros.
  4. La venda de participacions, consistents en 1 número de 3 xifres cadascuna, es farà a través de la botiga virtual de l’AMPA. Començarà el 25 de novembre de 2021 a les 10:00 hores fins el 18 de desembre de 2021 a les 10.00 hores. Els registres de compra posteriors a aquesta hora no entraran en el sorteig.
  5. Els premis són els llistats a continuació:
  • 3 xecs de 50 euros per gastar a Benetton.
  • Un curs de cuina d’arrós, el dia 13 de gener, impartit per Taller 24
  • Un servei de rentat, tallat, bòtox capilar, i pentinat a Estela&Co.
  • Un joc de taula Dixit (AMPA).
  • Invitació per participar a ScapeWars per a 4 persones màxim.
  • Un set de lettering de la Papeleria Alfil Sants.
  • Una panera nadalenca (AMPA).
  • Una funda d’entrepà feta a mà de «X passar l’estona.
  • Un canó de Epson.
  • Dues entrades per al Musical Fama, gentilessa de MyEntrada.com.
  • Un esmorzar per a dues persones (entrepà, suc de taronja i cafè) a la pastisseria Kessler.
  • Un dinar per a dues persones (piadina, beguda i café) a Tot Sants.
  • Semipermanent amb manicura completa de Nails Factory Sants.
  • 10 lots de Beter.
  • Dues entrades per l’espectacle de Toni Moog, gentilesa de l'humorista.
  • 1 lot de guants, bufanda, mascareta, bolso i collaret de A mi bola.
  • 1 joc de cartes Virus (AMPA).
  • 3 lots de DAS (1 bateria externa, 1 carregador inalàmbric, 1 llibreta i 4 bolígrafs).
  • 5 lots d’Adam Food.
  • 10 Lots de 100 gr. de pernil de centre d'espatlla d'Andreu Gastronomia.
  • 1 caixa de 6 ampolles de Cava Sant Manel Brut Nature de Celler Hostafranchs.
  • 1 estrella de llum personalitzable de Vintiun.
  1. Si l’organització aconsegueix la donació de més premis, la llista es podria incrementar.
  2. Els premis no es podran canviar, alterar o compensar per altres premis o diners per petició del participant. El participant premiat podrà renunciar al premi obtingut, però en cap cas se li oferirà cap premi alternatiu, ni li donarà dret a indemnització o compensació.
  3. L’AMPA es reserva el dret de canviar el premi per un altre similar i amb el mateix valor, en cas d’algun problema amb l’entitat col·laboradora o per causes justificades.
  4. La data de la rifa serà el 19 de desembre de 2021 a les 17.00 hores. Aquesta es realitzarà a través de la Plataforma Sortea2que aleatòriament determinarà els guanyadors o guanyadores i emetrà un certificat que garanteixi la validesa del sorteig.
  5. En casos de força major es podrà cancel·lar i suspendre la rifa o, posposar la data del sorteig.
  6. Cas que la persona guanyadora no reculli el premi abans del dia 11 de gener de 2022, aquest es considerarà desert.
  7. Els guanyadors o guanyadores de la rifa seran notificats via Whatsapp i a més els números guanyadors es publicaran via Facebook, Instagram i a la pàgina web de l’Associació
  8. Els guanyadors/guanyadores accepten que l’organitzador faci públic el seu nom i la seva fotografia amb el premi via Facebook, Instagram i la pàgina webde l’Associació.
  9. Les dades de les persones participants s’incorporaran a un fitxer amb finalitats informatives i per poder contactar amb els guanyadors i guanyadores. Podran ser cedits a tercers per motius de la rifa.
  10. Els participants poden ser informats del drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a través del correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  11. Cas que el guanyador o guanyadora de la rifa faci un mal ús del premi o incompleixi allò disposat a les bases legals, l’Associació de Pares i Mares del Col·legi Maristes Sants Les Corts no es fa responsable.
  12. Els compradors d’aquestes butlletes accepten aquestes bases per el simple fet de d’ adquirir les participacions.
  13. Totes les parts, amb renúncia a qualsevol fur que els pogués correspondre, sotmetran qualsevol discrepància que sorgís per raons d’interpretació o execució d’aquestes bases a la Jurisdicció exclusiva i excloent dels Tribunals Civils de la ciutat de Barcelona.
  14. Si algun participant actua fraudulentament o deixa de complir aquesta normativa serà automàticament desqualificat/da de la rifa.

Segueix-nos per Instagram, anem publicant els obsequis que sortegem!