Rifa pel Carret Solidari de Càritas

Aquest any la recollida d'aliments a l'escola serà diferent. L’AMPA organitza una RIFA SOLIDÀRIA per ajudar a omplir el carret Solidari de Càritas.

Pots comprar les butlletes a través de la botiga virtual de l’AMPA fins al dia 18 de desembre a les 22h.

Els beneficis obtinguts per la venda de butlletes, l’AMPA els donarà al projecte «El Carret Solidari» que organitza Càritas. El seu objectiu és aconseguir aportacions econòmiques, en substitució de la recollida d’aliments, que els destinaran a les persones que han patit una forta davallada en la seva economia familiar a causa de la Covid-19. És la seva voluntat  que aquestes famílies adquireixin targetes de dèbit amb les quals puguin adquirir de manera autònoma i segons les seves preferències, productes de temporada (com carn, peix, fruita...) i que a la vegada serveixi d’aportació als comerços de proximitat.

Bases de participació:

1. L’organitzador de la rifa és l’ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES DEL COL·LEGI MARISTES SANTS – LES CORTS, AMB CIF:G58697525 i domicili al carrer Vallespir núm. 160 de Barcelona. El correu de contacte és Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo..
  2. Podrà participar a la rifa qualsevol persona que adquireixi les butlletes a través de la botiga virtual de l’AMPA. Queden exclosos els menors de 18 anys i les persones incapacitades legalment.
  3. Cada butlleta té un preu de 5 euros.
  4. La venda de participacions, consistents en 1 número de 3 xifres cadascuna, es farà a través de la botiga virtual de l’AMPA. Començarà el 30 de novembre de 2020 a les 09:00 hores i finalitzarà el 18 de desembre de 2020 a les 22:00 hores. Els registres de compra posteriors a aquesta hora no entraran en el sorteig.
  5. Els premis són els llistats a continuació:

Primer Premi: Un xec per valor de 50 euros per gastar a Benetton.

Segon Premi: Un xec per valor de 50 euros per gastar a Benetton.

Tercer Premi: Un xec per valor de 50 euros per gastar a Benetton.

Quart Premi: Curs de cuina impartit per Taller 24.

Cinquè Premi: Regal d’una truita de patates cortesia de Taller 24.

Sisè Joc de taula Monopoly Electronic Banking.

Setè Invitació per participar a ScapeWars per 4 persones màxim.

Vuitè Bossa nadalenca de Jinx_Bcn.

Novè Premi:  Panera Nadalenca formada per:

1 Paleta Gran Reserva (+4.5kg).

1 xorís ibèric (400 grams apròx).

1 llonganisa ibèrica (400 gr. apròx).

Bastonets andalusos.

Torró tou.

Torró dur.

Cava Perelada Brut

Vi negre Nuviana.

1. Si l’organització aconsegueix la donació de més premis, la llista es podria incrementar.
  2. Els premis no es podran canviar, alterar o compensar per altres premis o diners per petició del participant. El participant premiat podrà renunciar al premi obtingut, però en cap cas se li oferirà cap premi alternatiu, ni li donarà dret a indemnització o compensació.
  3. La data de la rifa serà el 20 de desembre de 2020 a les 21:00 hores. Aquesta es realitzarà a través de la Plataforma Sortea2que aleatòriament determinarà els guanyadors o guanyadores i emetrà un certificat que garanteixi la validesa del sorteig.
  4. En casos de força major es podrà cancel·lar i suspendre la rifa o, posposar la data del sorteig.
  5. Cas que la persona guanyadora no reculli el premi abans del dia 10 de gener de 2020, aquest es considerarà desert.
  6. Els guanyadors o guanyadores de la rifa seran notificats telefònicament i a més els números guanyadors es publicaran via Facebook, Instagram i a la web de l’Associació https://www.ampamaristesscorts.cat/
  7. Els guanyadors/guanyadores accepten que l’organitzador pot fer públic el seu nom i la seva fotografia amb el premi via Facebook, Instagram i la web https://www.ampamaristesscorts.cat/de l’Associació.
  8. Les dades de les persones participants s’incorporaran a un fitxer amb finalitats informatives i per poder contactar amb els guanyadors i guanyadores. Podran ser cedits a tercers per motius de la rifa.
  9. Els participants poden ser informats del drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a través del correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  10. Cas que el guanyador o guanyadora de la rifa faci un mal ús del premi o incompleixi allò disposat a les bases legals, l’Associació de Pares i Mares del Col·legi Maristes Sants Les Corts no es fa responsable.
  11. Els compradors d’aquestes butlletes accepten aquestes bases per el simple fet de adquirir les participacions.
  12. Totes les parts, amb renúncia a qualsevol fur que els pogués correspondre, sotmetran qualsevol discrepància que sorgís per raons d’interpretació o execució d’aquestes bases a la Jurisdicció exclusiva i excloent dels Tribunals Civils de la ciutat de Barcelona.
  13. Si algun participant actua fraudulentament o deixa de complir aquesta normativa serà automàticament desqualificat/da de la rifa.