Assemblea General Ordinària

Des de la junta de l'Associació de Pares i Mares del col·legi Maristes Sants Les Corts, us animem a participar a:

L'Assemblea General Ordinària

11 de novembre de 2020, a les 19:30 de forma telemàtica

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de la Memòria d'activitats realitzades al curs 2019-2020.
  2. Lectura i aprovació, si s’escau, del tancament econòmic del curs 2019-2020.
  3. Renovació estatutària de la Junta Directiva de l’Associació.
  4. Elecció de president de l’Associació.
  5. Proposta d’activitats i objectius pel present curs 2020-2021.
  6. Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost i quotes pels cursos 2020-2021
  7. Torn obert de paraules.
  8. Designació de dos assembleistes per la redacció i aprovació de l’acta comprensiva dels acords presos, juntament amb els membres de la Junta Directiva.

QUÈ CAL FER PER ASSISTIR?

Per assistir a l'Assemblea heu d'omplir el següent formulari abans del dia 9 de novembre (2 dies abans). Un cop fet, rebreu l'enllaç per connectar-vos mitjançant la plataforma JITS (si 24 hores abans de la convocatòria no l'heu rebut, contacteu per e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i solucionarem la incidència).

VOLS FORMAR PART DE LA JUNTA?

Si esteu interessats en formar part de la Junta Directiva de l'AMPA podeu presentar la vostra candidatura mitjançant el formulari que haureu de lliurar abans del 3 de novembre de 2020 (una setmana abans de l’Assemblea General Ordinària (article 8 dels Estatuts).

VOLS CONSULTAR L'ESTAT DE COMPTES?

L'estat de comptes del curs 2019-2020 i l’acta de l’Assemblea anterior restaran a la vostra disposició el dia 5 de novembre, dijous, de 18:00h a 19:00h de forma telemàtica. Cal demanar cita prèvia a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans de les 18:00h del dimecres 4 de novembre.

Per poder controlar l’assistència i les votacions que puguin haver-hi, demanem una inscripció prèvia (garantirà: la identitat dels associats, el contingut de les manifestacions i el moment en què es manifesten, interactivitat i intercomunicació entre els participants en temps real, disponibilitat durant tota la sessió, sense interferències externes, seguretat dels participants i llibertat de participació).

Animeu-vos a participar. És una vegada l'any i tots els associats hi teniu veu i vot!