Comunicat pels associats

2 abril 2020
Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vosaltres amb la voluntat d’aclarir alguns aspectes dels comunicats rebuts des de la Fundació Champagnat i des de la direcció de l’escola, referents a les quotes.

Des de la Federació d’AMPES Maristes de Catalunya (FAPAMAC), de la qual en formem part, es va demanar a la Fundació una reunió, abans que sortís el comunicat de les quotes, on vam demanar:

a)   Un descompte equitatiu entre les diferents etapes d’ensenyament.
b)   La flexibilització de pagaments i devolucions dels serveis ja facturats i no prestats.
c) Garantir la prestació del servei de l’escola a casa, aplicat de manera consistent, universal i continuada a tots els centres.

Pel que fa als descomptes indicats per la Fundació, des de l'AMPA se’ns fa impossible valorar  la proposta econòmica per la limitació d’informació  aportada. En tot cas, ha estat una decisió unilateral presa des de la Fundació Champagnat.

Nosaltres, com a pares i mares, som conscients que estem vivint una situació excepcional i que, malauradament, moltes famílies estem passant i passarem per moments econòmics i personals difícils. Això és el que hem volgut transmetre a l’escola i a la Fundació en tot moment, esperant que ho tinguessin en compte a l´hora de prendre la decisió sobre la reducció de les quotes.

Sabem que molts de vosaltres teniu dubtes i ens heu demanat aclariments sobre les quotes. Us emplacem a enviar-los a la direcció de l’escola (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.), posant-nos en còpia (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.) per tal de poder tenir constància de les vostres inquietuds, queixes i suggeriments.

Continuarem realitzant les gestions que estiguin a les nostres mans i us mantindrem informats.

D'altra banda, podeu contestar aquest formulari per tal que puguem tenir una visió general de les vostres opinions i suggeriments.