2 abril 2020
Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vosaltres amb la voluntat d’aclarir alguns aspectes dels comunicats rebuts des de la Fundació Champagnat i des de la direcció de l’escola, referents a les quotes.

Des de la Federació d’AMPES Maristes de Catalunya (FAPAMAC), de la qual en formem part, es va demanar a la Fundació una reunió, abans que sortís el comunicat de les quotes, on vam demanar:

a)   Un descompte equitatiu entre les diferents etapes d’ensenyament.
b)   La flexibilització de pagaments i devolucions dels serveis ja facturats i no prestats.
c) Garantir la prestació del servei de l’escola a casa, aplicat de manera consistent, universal i continuada a tots els centres.

Pel que fa als descomptes indicats per la Fundació, des de l'AMPA se’ns fa impossible valorar  la proposta econòmica per la limitació d’informació  aportada. En tot cas, ha estat una decisió unilateral presa des de la Fundació Champagnat.

Nosaltres, com a pares i mares, som conscients que estem vivint una situació excepcional i que, malauradament, moltes famílies estem passant i passarem per moments econòmics i personals difícils. Això és el que hem volgut transmetre a l’escola i a la Fundació en tot moment, esperant que ho tinguessin en compte a l´hora de prendre la decisió sobre la reducció de les quotes.

Sabem que molts de vosaltres teniu dubtes i ens heu demanat aclariments sobre les quotes. Us emplacem a enviar-los a la direcció de l’escola (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.), posant-nos en còpia (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.) per tal de poder tenir constància de les vostres inquietuds, queixes i suggeriments.

Continuarem realitzant les gestions que estiguin a les nostres mans i us mantindrem informats.

D'altra banda, podeu contestar aquest formulari per tal que puguem tenir una visió general de les vostres opinions i suggeriments.

L'escola et dona consells per treballar des de casa aquests dies. Consulta l'espai "treballem a casa" del web del col·legi.

El proper cros escolar es disputarà el 20 de març al Parc de la Barceloneta. Podeu animar a les i els nostres atletes participants.

Us hi esperem!

24 març 2020
Benvolgudes famílies,

La situació que estem vivint és evident que ens provoca a tots i totes ansietat i incertesa, des de l'AMPA desitgem que us trobeu bé i us volem transmetre molta força per afrontar aquesta situació inèdita.

Aquesta situació ens supera  i moltes de les respostes que voldríem tenir no estan a les nostres mans, ja que depenen de les autoritats del país i de les decisions que es prenguin al respecte.

Com sabeu, una de les funcions de l'AMPA és representar les famílies, ser portaveus de les seves inquietuds i actuar de lligam amb el Col·legi. En aquest context, us informem que la Junta de l'AMPA està en permanent comunicació tant amb l'escola com amb la FAPAMAC (Federació d'AMPAs d'Escoles Maristes de Catalunya) des de la declaració de l'estat d'alarma.

En aquest sentit, us volem informar sobre dues qüestions:

1. Pel que fa al tema educatiu, com a pares volem saber com evolucionarà a partir d'ara l'escolaritat, quins mitjans es faran servir per tal que els nostres infants puguin anar adquirint els coneixements especificats pel departament i per a cada curs, com seguiran tenint un acompanyament dels seus mestres, etc. En aquest sentit, l'escola ha enviat comunicats donant indicacions i els contactes entre els mestres i els alumnes per a cadascun dels cursos. Per la nostra banda demanem que s'aprofiti la tecnologia de què avui dia es disposa perquè tots els alumnes puguin tenir garantida una continuïtat de l'aprenentatge, creiem que l'adaptació ha de ser progressiva, que treballin sense estrès (pares i alumnes) i que puguin interioritzar els coneixements.

2. Per altra banda, pel que fa al tema econòmic, ens hem posat en contacte amb l'escola per saber quines mesures té previst prendre la Fundació Champagnat respecte al cobrament de serveis que amb la situació actual ha deixat de prestar. Finalment, dissabte, a través de la FAPAMAC, ens van assegurar que la Fundació Champagnat està estudiant totes les possibilitats, prendrà les decisions oportunes i ho comunicarà a totes les famílies aquesta setmana.

Us encoratgem a tenir paciència per superar aquesta situació que suposa un repte per a la convivència, però també una oportunitat per gaudir de la família.

Desitgem que aquesta situació no s'allargui massa en el temps i aviat puguem gaudir el dia a dia a què estem acostumats i que ara mateix tant enyorem.

Us seguirem informant en la mesura del possible i no oblideu que per qualsevol consulta, dubte o inquietud podeu fer-nos arribar els vostres correus a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. per tal que les puguem canalitzar correctament.

La participació a la Màgic Line de Sant Joan de Déu (caminada de 10 km) ha estat un èxit!. Hem compartit un dia de família: 8 equips i unes 160 persones. Ha estat ple d'emocions i el més important, amb molta solidaritat. Hem recollit 3237 euros! Enhorabona a tots els participants i .... fins la propera Magic!!!