Et sobren hores? Tens una estona diaria o setmanal? Disposes de moments puntuals?

Pots col·laborar amb nosaltres de moltes maneres depenent de la teva disponibilitat. Només et cal tenir ganes i contactar amb nosaltres!

A la nostra web t'expliquem com pots participar.

Donem la benvinguda al curs 2022-2023. Esperem que es puguin reprendre les activitats amb normalitat.

Des de la junta estem a punt per col·laborar amb les activitats de l'escola i donar suport a les famílies en allò que puguem.

Si encara no ens coneixes, pots saber qui som, què fem i com pots col·laborar en aquesta pàgina web o bé visualitzar aquest vídeo on hem resumit el que fem.

Si vols contactar amb nosaltres pots fer-ho a través d'aquest formulari.

Per acabar el curs us fem arribar el butlletí informatiu "Viu l'AFA" núm. 5 (gener-juny 2022) on resumim el que hem fet aquest darrer trimestre.

Podeu consultar els anteriors a l'apartat "Informem als associats-Viu l'AFA" de la nostra pàgina web.

Us desitgem bones vacances i ens retrobem setembre!

El dia 18, a la revetlla de l'AFA, vam anunciar els 2 logos finalistes i el guanyador.

Ha estat difícil escollir entre tots els presentats, però finalment el nostre jurat ha atorgat els següents premis:

Els premis han estat un val de compra a l’Illa Diagonal per valor de 30 euros per als finalistes i un de 100 euros per a la guanyadora!

Enhorabona!!!

Des de l'AFA considerem que les llengües estrangeres són un actiu molt important pel futur dels nostres fills i filles, tant pel que fa a nivell professional com a nivell personal. Per aquest motiu, oferim una bonificació a totes aquelles famílies associades a l'AMPA que els seus fills o filles hagin obtingut el títol del FCE.

L'import de la bonificació s’assignarà en funció del número de peticions presentades i s’informarà un cop s'hagin recollit totes les sol·licituds.

Què cal fer?

• Ser associat/da de l'AFA.
  • Obtenir una qualificació mínima de "grau C" a l'examen del First Certificate.
  • Títol obtingut des de 1 d'Agost del 2021 fins al 31 de Juliol de 2022.
  • Omplir el formulari de sol·licitud (és necessari un formulari per cada fill/a si es dona el cas de demanar-ne més d'una).
  • Enviar per correu electrònic (escanejat o imatge) el títol obtingut a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Data límit: 31 d'Agost del 2022.

Esperem que aquesta iniciativa ens impulsi a motivar als nostres joves en l’estudi de l’anglès i serveixi com a petit ajut a les famílies interessades.