Ens acomiadem amb un vídeo de 3 minuts on hem intentat resumir el més important que hem fet durant el curs 2020-2021.

Desitgem que el curs vinent es puguin reprendre les activitats amb normalitat i esperem poder comptar amb totes les col·laboradores i col·laboradors.

Bon estiu famílies!

Abans d'acabar el curs, us fem arribar el  butlletí “Viu l’AMPA SLC, Núm. 3 on us expliquem, breument, què hem fet durant aquest trimestre. Inclou un vídeo de tres minuts amb el resum de tot el que hem fet durant aquest curs 2020-2021.

Desitgem retrobar-vos el curs vinent, un curs que esperem que pugui anar tornant a la normalitat i on puguem gaudir de les activitats i festes tots plegats.

El dia 28 de maig l'AMPA va concedir 2 premis de l'excel·lència als millors treballs de recerca dels alumnes de batxillerat. En aquesta ocasió els treballs premiats van ser:

• Teranyines de gènere
  • El poder del llenguatge

Donem l’enhorabona als guanyadors i felicitem a tots els alumnes pel seu esforç. Desitgem que la nova etapa que començaran el curs vinent sigui del tot satisfactòria i engrescadora.

Des de l'AMPA considerem que les llengües estrangeres són un actiu molt important pel futur dels nostres fills i filles, tant pel que fa a nivell professional com a nivell personal. Per aquest motiu, oferim una bonificació a totes aquelles famílies associades a l'AMPA que els seus fills o filles hagin obtingut el títol del FCE.

L'import de la bonificació s’assignarà en funció del número de peticions presentades i s’informarà un cop s'hagin recollit totes les sol·licituds.

Què cal fer?

• Ser associat/da de l'AMPA.
  • Títol obtingut des de l'1 agost 2020 a 31 juliol 2021.
  • Omplir el formulari de sol·licitud (és necessari un formulari per cada fill/a si es dona el cas de demanar-ne més d'una).
  • Enviar per correu electrònnic (escanejat o imatge) el títol obtingut a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Data límit: 7 d'Agost del 2021.

Esperem que aquesta iniciativa ens impulsi a motivar als nostres joves en l’estudi de l’anglès i serveixi com a petit ajut a les famílies interessades.

Iniciem, altre cop, les activitats de marxa nòrdica, caminar i córrer els dijous al vespre. La marxa nòrdica començarà a les 20:00 h. i el running (caminar-córrer) es farà a les 20:30h. a la plaça de Bonet i Muixí. Per realitzar l'activitat de marxa nòrdica és imprescindible portar els pals d'aquesta disciplina.

És una activitat pels socis i sòcies, de caràcter gratuït, però s’ha de fer la inscripció a través dels formularis corresponents que trobaràs a l'apartat "Apunta't" de la nostra pàgina web.

Aprofitem per recordar-vos que podeu participar a la carrera benèfica virtual Eva's trail : una sonrisa eterna