Des de la junta de l'Associació de Pares i Mares del Col·legi Maristes Sants Les Corts, us convoquem a:

L'Assemblea General Ordinària

8 de novembre de 2021, a les 19:30h

de forma telemàtica

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació, si escau, de la Memòria d'activitats realitzades al curs 2020-2021.
  2. Lectura i aprovació, si escau, del tancament  econòmic del curs 2020-2021.
  3. Renovació estatutària de la Junta Directiva de  l'Associació.
  4. Proposta de canvi de nom de l’Associació i, si s'escau aprovació dels estatuts corresponents.
  5. Proposta d’activitats i objectius pel present curs 2021-2022.
  6. Lectura i aprovació, si escau, del pressupost i  quotes pel curs 2021-2022.
  7. Torn obert de  paraules.
  8. Designació de dos assembleistes per la redacció i  aprovació de l'acta comprensiva dels acords  presos, juntament amb els membres de la Junta  Directiva.

QUÈ CAL FER PER ASSISTIR?

Per assistir a l'Assemblea heu d'omplir el següent formulari abans del dia 6 de novembre. Un cop fet, rebreu l'enllaç per connectar-vos mitjançant la plataforma JITS (si 24 hores abans de la convocatòria no l'heu rebut, contacteu per e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i solucionarem la incidència).

Demanem aquesta inscripció prèvia per poder controlar l’assistència i les votacions que puguin haver-hi. Això garantirà: la identitat dels associats, el contingut de les manifestacions i el moment en què es manifesten, la interactivitat i intercomunicació entre els participants en temps real, la disponibilitat durant tota la sessió sense interferències externes, la seguretat dels participants i la llibertat de participació.

VOLS FORMAR PART DE LA JUNTA?

Si esteu interessats en formar part de la Junta Directiva de l'AMPA podeu presentar la vostra candidatura mitjançant el formulari que haureu de lliurar abans del dilluns 1 de novembre de 2021.

Un cop rebudes les candidatures, la Junta es posarà en contacte per telèfon amb la persona interessada per tal de corroborar la candidatura. En cas afirmatiu, la candidatura formarà part de la Junta proposada al punt 3 de l’ordre del dia de l’Assemblea General Ordinària.

VOLS CONSULTAR L'ESTAT DE COMPTES?

L'estat de comptes del curs 2020-2021 i l’acta de l’Assemblea anterior restaran a la vostra disposició el dia 4 de novembre, dijous, de 18:45h a 19:45h de forma telemàtica. Cal demanar cita prèviaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans de les 18:00h del dimecres 2 de novembre.

Animeu-vos a participar. És una vegada l'any i tots els associats hi teniu veu i vot!

Vols córrer? prefereixes caminar? o et va la marxa nòrdica?

Vols passar-ho bé amb l'AMPA i posar-te en forma?

Apunta't els dijous al grup de "Running i caminar" o al de "marxa nòrdica". Des de l'AMPA et prestem uns pals perquè provis si t'agrada abans de comprar-te'ls.

Pots ampliar la informació a la nostra secció d'activitats esportives i, si tens dubtes o preguntes, contacta amb nosaltres i t'ho explicarem.

Esperem que al llarg d'aquest curs es normalitzi la peculiar situació provocada per la pandèmia i es puguin reprendre les activitats amb normalitat.

De moment, us deixem un vídeo de presentació per qui vulgui conèixer-nos i saber qui som, què fem i com es pot col·laborar.

Si tens preguntes per fer-nos pots contactar amb nosaltres

Els delegats tenen la funció de fer d’enllaç entre les famílies de la classe i l’AMPA. Ens ajuden a difondre les notícies i informacions i fan de portaveu dels suggeriments i comentaris que sorgeixen a l'aula i que es poden gestionar des de l'AMPA. Fem una reunió a l'inici de curs, actualment en format virtual i, si és necessari, podem convocar-ne alguna d'extraordinària. La comunicació intentem que sigui el més àgil possible, basant-nos en el whatsapp.

Si t'interessa ser delegat de classe, omple aquest formulari. Si tens dubtes, contacta amb nosaltres.

Ens acomiadem amb un vídeo de 3 minuts on hem intentat resumir el més important que hem fet durant el curs 2020-2021.

Desitgem que el curs vinent es puguin reprendre les activitats amb normalitat i esperem poder comptar amb totes les col·laboradores i col·laboradors.

Bon estiu famílies!