Aquest any la recollida d'aliments a l'escola serà diferent. L’AMPA organitza una RIFA SOLIDÀRIA per ajudar a omplir el carret Solidari de Càritas.

Pots comprar les butlletes a través de la botiga virtual de l’AMPA fins al dia 18 de desembre a les 22h. 

Els beneficis obtinguts per la venda de butlletes, l’AMPA els donarà al projecte «El Carret Solidari» que organitza Càritas. El seu objectiu és aconseguir aportacions econòmiques, en substitució de la recollida d’aliments, que els destinaran a les persones que han patit una forta davallada en la seva economia familiar a causa de la Covid-19. És la seva voluntat  que aquestes famílies adquireixin targetes de dèbit amb les quals puguin adquirir de manera autònoma i segons les seves preferències, productes de temporada (com carn, peix, fruita...) i que a la vegada serveixi d’aportació als comerços de proximitat.

Bases de participació:

  1. L’organitzador de la rifa és l’ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES DEL COL·LEGI MARISTES SANTS – LES CORTS, AMB CIF:G58697525 i domicili al carrer Vallespir núm. 160 de Barcelona. El correu de contacte és Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo..
  2. Podrà participar a la rifa qualsevol persona que adquireixi les butlletes a través de la botiga virtual de l’AMPA. Queden exclosos els menors de 18 anys i les persones incapacitades legalment.
  3. Cada butlleta té un preu de 5 euros.
  4. La venda de participacions, consistents en 1 número de 3 xifres cadascuna, es farà a través de la botiga virtual de l’AMPA. Començarà el 30 de novembre de 2020 a les 09:00 hores i finalitzarà el 18 de desembre de 2020 a les 22:00 hores. Els registres de compra posteriors a aquesta hora no entraran en el sorteig.
  5. Els premis són els llistats a continuació:

                 Primer Premi: Un xec per valor de 50 euros per gastar a Benetton.

Segon Premi: Un xec per valor de 50 euros per gastar a Benetton.

Tercer Premi: Un xec per valor de 50 euros per gastar a Benetton.

Quart Premi: Curs de cuina impartit per Taller 24.

Cinquè Premi: Regal d’una truita de patates cortesia de Taller 24.

Sisè Joc de taula Monopoly Electronic Banking.

Setè Invitació per participar a ScapeWars per 4 persones màxim.

Vuitè Bossa nadalenca de Jinx_Bcn.

Novè Premi:  Panera Nadalenca formada per:

1 Paleta Gran Reserva (+4.5kg).

1 xorís ibèric (400 grams apròx).

1 llonganisa ibèrica (400 gr. apròx).

Bastonets andalusos.

Torró tou.

Torró dur.

Cava Perelada Brut

Vi negre Nuviana.

  1. Si l’organització aconsegueix la donació de més premis, la llista es podria incrementar.
  2. Els premis no es podran canviar, alterar o compensar per altres premis o diners per petició del participant. El participant premiat podrà renunciar al premi obtingut, però en cap cas se li oferirà cap premi alternatiu, ni li donarà dret a indemnització o compensació.
  3. La data de la rifa serà el 20 de desembre de 2020 a les 21:00 hores. Aquesta es realitzarà a través de la Plataforma Sortea2que aleatòriament determinarà els guanyadors o guanyadores i emetrà un certificat que garanteixi la validesa del sorteig.
  4. En casos de força major es podrà cancel·lar i suspendre la rifa o, posposar la data del sorteig.
  5. Cas que la persona guanyadora no reculli el premi abans del dia 10 de gener de 2020, aquest es considerarà desert.
  6. Els guanyadors o guanyadores de la rifa seran notificats telefònicament i a més els números guanyadors es publicaran via Facebook, Instagram i a la web de l’Associació https://www.ampamaristesscorts.cat/
  7. Els guanyadors/guanyadores accepten que l’organitzador pot fer públic el seu nom i la seva fotografia amb el premi via Facebook, Instagram i la web https://www.ampamaristesscorts.cat/de l’Associació.
  8. Les dades de les persones participants s’incorporaran a un fitxer amb finalitats informatives i per poder contactar amb els guanyadors i guanyadores. Podran ser cedits a tercers per motius de la rifa.
  9. Els participants poden ser informats del drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a través del correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  10. Cas que el guanyador o guanyadora de la rifa faci un mal ús del premi o incompleixi allò disposat a les bases legals, l’Associació de Pares i Mares del Col·legi Maristes Sants Les Corts no es fa responsable.
  11. Els compradors d’aquestes butlletes accepten aquestes bases per el simple fet de adquirir les participacions.
  12. Totes les parts, amb renúncia a qualsevol fur que els pogués correspondre, sotmetran qualsevol discrepància que sorgís per raons d’interpretació o execució d’aquestes bases a la Jurisdicció exclusiva i excloent dels Tribunals Civils de la ciutat de Barcelona.
  13. Si algun participant actua fraudulentament o deixa de complir aquesta normativa serà automàticament desqualificat/da de la rifa.

 

Dimecres 11 de novembre vam celebrar l'Assemblea General de l'AMPA i es va aprovar la nova junta directiva.

L'actual president J. Tascón i la vicepresidenta Laura Millán deixen el càrrec tot i que continuaran essent membres actius a la Junta. Ell càrrec de presidenta l'assumeix Sílvia Márquez i la vicepresidència estarà a càrrec de l'Eva Díaz. La secretaria serà Blanca Camallonga en el lloc de Begoña Ruiz i la tresoreria continua a mans d'Irene Espada.

Aquest curs ens deixen: Núria Sanz, Núria Velasco, Begoña Ruiz i Ma. Dolores Roman a qui donem les gràcies per la gran feina feta durant aquests anys. Però també tenim noves incorporacions. Donem la benvinguda a: Cristina Martínez així com a Ninoska Graterol, Raquel Carroquino i Gema Ruiz que l’any passat van ser membres col·laboradors actius. També agraïm a la Sílvia Martínez i a la Meritxell Bauxauli la seva voluntat de ser membres col·laboradores actives aquest curs.

 

 

 

 

Aquest any la festa de la família de l'AMPA serà solidària!

El dia 1 de març de 2020, participarem a la Màgic Line de Sant Joan de Déu (caminada de 10 km) i compartirem un dia en família ple d'emocions.

Ja podeu fer la inscripció a la Magic Line deixant les vostres dades i rebreu un mail amb totes les instruccions.

La proposta de donació que fem per aquesta edició és d'un mínim de 3 € per participant. Com sabeu no es tracta només d'una caminada, durant el recorregut trobareu actuacions, tallers i moltes sorpreses per grans i petits. I el més important.... ho farem per SOLIDARITAT! Sant Joan de Déu destinarà tot el que aconsegueixin recaptar a projectes social.

  Vine amb nosaltres!

 

En els darrers anys diferents informes internacionals, així com del nostre país, assenyalen la preocupant diferència entre nois i noies a l’hora d’escollir estudis i professions dins l’àmbit de les STEAM. Això es veu agreujat pel fet que aquest perfil professional serà un dels més importants i més buscats del futur.

Per aquesta raó amb aquest projecte escola-AMPA volem:

  • Mostrar, visibilitzar i valorar referents femenins de dones tecnòlogues.
  • Fer que l’alumnat descobreixi les professions STEAM
  • Donar a conèixer estereotips existents que no coincideixen amb l’elecció d’estudis.

I qui millor que les mares, àvies, tietes, germanes... dels nostres infants i joves per poder explicar experiències properes?

Volem canviar estereotips, ja des de la infància i ens agradaria fer-ho amb vosaltres!

Si penses que pots encaixar dins d’aquest perfil i t'interessa participar en aquest projecte, pots omplir el formulari que va enviar l'escola fa uns dies.

Des de la junta de l'Associació de Pares i Mares del col·legi Maristes Sants Les Corts, us animem a participar a:

L'Assemblea General Ordinària

11 de novembre de 2020, a les 19:30 de forma telemàtica

  ORDRE DEL DIA 

  1. Lectura i aprovació, si s’escau, de la Memòria d'activitats realitzades al curs 2019-2020.
  2. Lectura i aprovació, si s’escau, del tancament econòmic del curs 2019-2020.
  3. Renovació estatutària de la Junta Directiva de l’Associació.
  4. Elecció de president de l’Associació.
  5. Proposta d’activitats i objectius pel present curs 2020-2021.
  6. Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost i quotes pels cursos 2020-2021  
  7. Torn obert de paraules.
  8. Designació de dos assembleistes per la redacció i aprovació de l’acta comprensiva dels acords presos, juntament amb els membres de la Junta Directiva.

 QUÈ CAL FER PER ASSISTIR?

Per assistir a l'Assemblea heu d'omplir el següent formulari abans del dia 9 de novembre (2 dies abans). Un cop fet, rebreu l'enllaç per connectar-vos mitjançant la plataforma JITS (si 24 hores abans de la convocatòria no l'heu rebut, contacteu per e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i solucionarem la incidència).

 VOLS FORMAR PART DE LA JUNTA?

Si esteu interessats en formar part de la Junta Directiva de l'AMPA podeu presentar la vostra candidatura mitjançant el formulari que haureu de lliurar abans del 3 de novembre de 2020 (una setmana abans de l’Assemblea General Ordinària (article 8 dels Estatuts).

 VOLS CONSULTAR L'ESTAT DE COMPTES?

L'estat de comptes del curs 2019-2020 i l’acta de l’Assemblea anterior restaran a la vostra disposició el dia 5 de novembre, dijous, de 18:00h a 19:00h de forma telemàtica. Cal demanar cita prèvia a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans de les 18:00h del dimecres 4 de novembre.

Per poder controlar l’assistència i les votacions que puguin haver-hi, demanem una inscripció prèvia (garantirà: la identitat dels associats, el contingut de les manifestacions i el moment en què es manifesten, interactivitat i intercomunicació entre els participants en temps real, disponibilitat durant tota la sessió, sense interferències externes, seguretat dels participants i llibertat de participació).

Animeu-vos a participar. És una vegada l'any i tots els associats hi teniu veu i vot!

 

 

Subcategorías